Explan

Στοιχεια Επικοινωνιας

4 τεχνικές Merchandising για να αυξήσετε τις πωλήσεις

4 τεχνικές Merchandising για να αυξήσετε τις πωλήσεις

Η αύξηση των πωλήσεων και η επιλογή των δικών σας προϊόντων στο ράφι ευνοείται σημαντικά από το σωστό merchandising. Η σωστή ορατότητα και η βελτίωση της σύνδεσής σας με τους καταναλωτές είναι διαχρονικά θετικές συνθήκες για την ανάπτυξή σας.

Ποιες είναι ορισμένες βασικές τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να κινηθείτε προς τη σωστή κατεύθυνση;

Στην Explan, χάρη στα 20 και πλέον χρόνια εμπειρίας που διαθέτουμε στην αγορά των Super Market και Cash & Carry ανά την Ελλάδα, μπορούμε να καταγράψουμε κάποιες από αυτές και να τις μοιραστούμε μαζί.

Σε προηγούμενα άρθρα μας, έχουμε ήδη τονίσει τη σημασία του merchandising για την επιχείρησή σας και παρακάτω, ξετυλίγουμε περαιτέρω το νήμα των καλών πρακτικών γύρω από αυτό το θέμα.

Οργανώστε τα προϊόντα με βάση τις εποχικές ανάγκες

Στον πυρήνα του merchandising βρίσκεται η παραδοχή ότι η τοποθέτηση των προϊόντων στο ράφι με στρατηγικό τρόπο είναι κλειδί για την επιτυχία. Τα εποχικά προϊόντα (ανάλογα τη σεζόν) πρέπει να βρίσκονται σε ορατή θέση στα πλέον προσβάσιμα σημεία (eye – level). Είναι δεδομένο ότι η έννοια και η ουσία της εποχικότητας διατρέχουν και τις προωθητικές σας ενέργειες. Για να καλλιεργήσετε τη σύνδεσή σας με το καταναλωτικό κοινό, οφείλετε να του παρέχετε όσα χρειάζεται, τη στιγμή που τα χρειάζεται.

Ετοιμάστε εντυπωσιακές προβολές και υλικά που ξεχωρίζουν

Για να μαγνητίσετε το βλέμμα των καταναλωτών στο δικό σας ράφι και στο δικό σας προϊόν, δημιουργήστε προβολές που κάνουν τη διαφορά! Παράλληλα, χρησιμοποιώντας αφίσες, stand και άλλες μορφές υλικών προώθησης με αναβαθμισμένο αισθητικά design, καταφέρνετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Φροντίστε να επικοινωνείτε πάντοτε ένα σαφές μήνυμα που θα παρακινεί το κοινό να επιλέξει την προσφορά σας, ενισχύοντας την τάση των αυθόρμητων αγορών.

Συνεργαστείτε με το δίκτυο πωλητών σας για τη συλλογή δεδομένων

Το εξωτερικό δίκτυο Πωλήσεων και Merchandising με το οποίο συνεργάζεστε διαθέτει όλα εκείνα τα δεδομένα που σας βοηθούν να βελτιώσετε τη θέση σας στο ράφι. Συζητήστε μαζί τη στρατηγική της τοποθέτησης των προϊόντων σας, μελετώντας τον ανταγωνισμό και βρίσκοντας ευκαιρίες να ξεχωρίσετε. Γενικότερα, υιοθετώντας ένα data driven μοντέλο αποφάσεων, μπορείτε να βρίσκεστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά και να χτίζετε ακόμα πιο γερές βάσεις για το μέλλον της εταιρείας σας.

Προσαρμόστε τα ράφια βάσει αγοραστικής συμπεριφοράς

Η ζήτηση είναι μια ευέλικτη έννοια και κάθε φορά ενδέχεται να μεταβάλλεται από διάφορους εξωτερικούς παράγοντες. Τα δεδομένα πωλήσεων που συγκεντρώνει το δίκτυο

των πωλητών σας είναι πάντα μια χρήσιμη δεξαμενή γνώσης για να προσαρμόζετε τη στρατηγική σας. Καθορίστε με βάση τα data σας ποια προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε πρωτοποριακές θέσεις. Με αυτόν τον τρόπο, βελτιώνετε την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή και ικανοποιείτε τις ανάγκες του.

Υπηρεσίες Merchandising

Εμείς στην explan.gr παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες merchandising και εγγυόμαστε τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο διάθεσης και τοποθέτησης των προϊόντων των συνεργατών μας, στο χώρο Super Market και των Cash & Carry, πανελλαδικά.

Μεγιστοποιούμε την παρουσία κάθε προϊόντος σε κάθε σημείο πώλησης και εξυπηρετούμε άμεσα και αποτελεσματικά τις ανάγκες κάθε προϊόντος στο ράφι, με επαγγελματισμό και απόλυτη εναρμόνιση με τους κανόνες και τις αξίες της αγοράς.

Για μας, «Αν το προϊόν δεν βρίσκεται στο ράφι και στο σωστό σημείο, θεωρείται μια χαμένη ευκαιρία πώλησης…»

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες merchandising που προσφέρουμε, επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω φόρμας!