Explan

Στοιχεια Επικοινωνιας

Τι είναι το merchandising και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρηση σας

ti-einai-to-merchandising

Πολλοί επιχειρηματίες μας ρωτούν συχνά τί είναι το merchandising και γιατί τελικά είναι χρήσιμο για την επιχείρησή τους! Ας ξεκινήσουμε όμως από την αρχή…

Oι καταναλωτές αναζητώντας λύσεις και επιλογές για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες, είναι αντιμέτωποι με έναν καταιγισμό επικοινωνίας και προτάσεων σχετικά με υπάρχοντα και νέα προϊόντα. Μπαίνοντας σε ένα κατάστημα Super Market, ο καταναλωτής έρχεται αντιμέτωπος με μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων που τις περισσότερες φορές όμως αντί να τους εξυπηρετούν, τους δημιουργούν μεγαλύτερη σύγχυση. 

Έχετε σκεφτεί ποτέ αν τα προϊόντα σας είναι σωστά τοποθετημένα; Αν το προϊόν από το οποίο θα έχετε το μεγαλύτερο κέρδος είναι αυτό που ελκύει κατευθείαν τον καταναλωτή;

Τι είναι το merchandising;

Το merchandising των προϊόντων έρχεται να σας δώσει τη λύση. Με τον όρο merchandising εννοούμε όλη εκείνη τη δραστηριότητα που στοχεύει στη προώθηση των πωλήσεων των προϊόντων, στο λιανικό εμπόριο. 

Συγκεκριμένα στο χώρο των Super Market, το merchandising θεωρείται απαραίτητο και περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες που γίνονται στα σημεία πώλησης, με σύστημα και μεθοδικότητα, για την καλύτερη προβολή των προϊόντων τόσο στα ράφια, όσο και στα υπόλοιπα σημεία του καταστήματος. 

Τι ακριβώς περιλαμβάνει το merchandising προϊόντων; 

Πιο συγκεκριμένα, το merchandising προϊόντων περιλαμβάνει μια σειρά από δραστηριότητες όπως:

  • Τακτοποίηση των προσόψεων των προϊόντων στο ράφι (facing)
  • Διατήρηση της εμφάνισης και της εικόνας των προϊόντων
  • Έλεγχος τυχόν ελαττωματικών προϊόντων και απόσυρσή τους από το ράφι
  • Διαχείριση των επιστροφών
  • Έλεγχος ελλείψεων και άμεση ανατροφοδότηση του ραφιού
  • Τοποθέτηση των προϊόντων σε προνομιακές θέσεις (eye level)
  • Βελτίωση των θέσεων στο ράφι
  • Αναζήτηση επιπλέον χώρων και σημείων προβολής
  • Υποστήριξη επιπλέον χώρων και συμφωνημένων προβολών
  • Υλοποίησης πλανογραμμάτων
  • Ενημέρωση για τις δραστηριότητες του ανταγωνισμού
  • Υποστήριξη με σημάνσεις in store ενεργειών και φυλλαδίων

Ο απώτερος σκοπός του merchandising είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη τοποθέτηση ενός προϊόντος συνολικά, μέσα σε ένα χώρο πώλησης, με στόχο τη μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς του από τον καταναλωτή.

Υπηρεσίες Merchandising

Εμείς στην explan.gr παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες merchandising και εγγυόμαστε τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο διάθεσης και τοποθέτησης των προϊόντων των συνεργατών μας, στο χώρο Super Markets και των Cash & Carry, πανελλαδικά.

Μεγιστοποιούμε την παρουσία κάθε προϊόντος σε κάθε σημείο πώλησης και εξυπηρετούμε άμεσα και αποτελεσματικά τις ανάγκες κάθε προϊόντος στο ράφι, με επαγγελματισμό και απόλυτη εναρμόνιση με τους κανόνες και τις αξίες της αγοράς.

Καθώς για μας, «Αν το προϊόν δεν βρίσκεται στο ράφι και στο σωστό σημείο, θεωρείται μια χαμένη ευκαιρία πώλησης…”

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες merchandising που προσφέρουμε, επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω φόρμας!