Όπως κάθε χρονιά, έτσι και το 2024 αποτελεί ένα έτος που αναμένεται να φέρει αλλαγές και βελτιώσεις στο συναρπαστικό σύμπαν των Πωλήσεων. Ο κλάδος υιοθετεί διαρκώς αναβαθμισμένες στρατηγικές και εργαλεία έτσι ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινού.
Ποια είναι, όμως, τα πιο σημαντικά trends που δείχνουν τον δρόμο προς την επιτυχία για φέτος; Πολλά είναι τα διεθνή δημοσιεύματα* που ασχολήθηκαν με αυτό το θέμα και παρακάτω σας παραθέτουμε τις πέντε τάσεις που ξεχωρίσαμε.
Πωλήσεις και Μάρκετινγκ σε στενή συνεργασία
Σε μια περίοδο που πολλές εταιρείες περιορίζουν το budget τους, η ευθυγράμμιση του Marketing με τις Πωλήσεις κρίνεται αναγκαία.
Με το αγοραστικό κοινό να αλλάζει τακτικά τις συνήθειές του στο ράφι, λόγω της οικονομικής αστάθειας που επικρατεί, κάθε επιχείρηση αναζητά να διατηρήσει μια ποιοτική βάση πελατών.
Τα δύο Τμήματα, με τη στενή τους συνεργασία, μπορούν να υλοποιήσουν αυτόν τον στόχο.
«Κλειδί» οι Πωλητές που εμπνέουν εμπιστοσύνη
Η πληροφορία βρίσκεται παντού εκεί έξω. Κάθε άνθρωπος που σκοπεύει να προχωρήσει σε αγορά, μπορεί να ανακαλύψει online τα ειδικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος αλλά και δεκάδες κριτικές. Πώς αναβαθμίζεται, λοιπόν, ο ρόλος του Πωλητή το 2024;
Ο ενημερωμένος Sales Specialist δίνει βαρύτητα στο χτίσιμο ανθεκτικών και μακροχρόνιων σχέσεων.
Εμπνέει και καλλιεργεί εμπιστοσύνη, φροντίζοντας να μεταφέρει ξεκάθαρα το πώς ο τελικός καταναλωτής καλύπτει τις ανάγκες του με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Τοποθετεί στο επίκεντρο τον άνθρωπο και παρέχει πολύτιμες συμβουλές.
Χρήση του AI για την επίτευξη των στόχων
Η τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) αποτελεί έναν δρόμο που αναμένεται να διευκολύνει και τον χώρο των Πωλήσεων.
Από την περαιτέρω αυτοματοποίηση εργασιών μέχρι τη συνδυαστική χρήση data για τη σωστή λήψη αποφάσεων, το AI μέλλον μοιάζει πιο κοντά από ποτέ.
Ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες εξερευνούν τα σχετικά εργαλεία ώστε να κάνουν τη δουλειά τους πιο αποδοτικά και με το μέγιστο δυνατό κέρδος.
Σε υψηλή προτεραιότητα οι ήδη υπάρχοντες πελάτες
Μία τάση που αναμένεται να επικρατήσει έντονα και το 2024 είναι το αυξημένο ενδιαφέρον για το customer retention.
Κατά γενική ομολογία, οι υπάρχοντες πελάτες αποτελούν μεγαλύτερη πηγή εσόδων από τους νέους. Μέσα από τακτικές upselling και cross – selling, κάθε εταιρεία μπορεί στρατηγικά να μεριμνήσει για την ανάπτυξη της κερδοφορίας της.
In – store εμπειρίες με φαντασία και δημιουργικότητα
Τα φυσικά καταστήματα, μετά την πανδημία, είναι και πάλι ένας ασφαλής χώρος, ένας προορισμός χαλάρωσης και αποσυμπίεσης για το κοινό.
Μέσα στο 2024, αναμένεται να έρθουν στο προσκήνιο ως μέρη που προσφέρουν μοναδικές στιγμές, όχι απλώς εξυπηρετώντας μία συνθήκη πληρωμής – παραλαβής.
Η πώληση ως αποτέλεσμα μιας ευχάριστης εμπειρίας θα αποτελέσει στόχο και θα ενισχύσει τη δημιουργικότητα κάθε επιχείρησης.
Πώς η Explan υποστηρίζει αποδοτικά τις πωλήσεις σας
Επιλέγοντας εμάς, την explan.gr, ως την εξωτερική ομάδα ανάπτυξης των πωλήσεών σας, κάνετε ένα αποφασιστικό βήμα προς την κατεύθυνση των trends που φέρνει το 2024.
Με 20 και πλέον χρόνια εμπειρίας, γνωρίζουμε πώς να επικοινωνούμε αποτελεσματικά με το Τμήμα Marketing κάθε επιχείρησης με την οποία συνεργαζόμαστε.
Τα Στελέχη Πωλήσεων της ομάδας μας, καταρτισμένοι επαγγελματίες με πολυετή εμπειρία, έχουν αναπτύξει και διατηρούν εδραιωμένες σχέσεις στην αγορά των Super Market ανά την Ελλάδα.
Με αφοσίωση στην προώθηση κάθε brand που αναλαμβάνουμε, υπηρετούμε πιστά τις στρατηγικές προώθησης που μας δίνονται με σκοπό την πιστότητα του καταναλωτή.
Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες outsourcing πωλήσεων που προσφέρουμε.
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω φόρμας ώστε να συζητήσουμε το πλαίσιο της συνεργασίας μας, με βάση τις ανάγκες και τους στόχους σας!
*Με πληροφορίες από το Hubspot και το Inc.